Saturday, July 18, 2009

bangebangebange!~

yea, tadi orang kampung datang.. Jadi, nak tak nak aku terpaksa sambut! Dekat lapangan lagi, ramai orang berkerumun, ini yang susah aku nak jumpa diorang ni! Tapi nasib baik, mereka masing-masing tinggi-tinggi belaka, sempat lah juga aku tengok si Roni Makaroni uh. Fuh, lega! alhamdulilah.

Cehh,
semua tu rekaan semata-mata... Tapi, ayat pertama t
u betullah.. Pagi tadi abang pergi bukit jalil, main skate, katenye da penuh stadium tuh.. Pergh, pepagi lagi da cenggituh! Punye beretika kan rakyat kita? But seriously, i'm too excited, MU is here right now, next to me, just there somewhere behind!!but still, I wish i could greet them!


aku termenung..

& terbayang lak... hmmm.
macammana agaknye pemain kite nanti ek?
entah-entah, diorang terstop main kat tgah pdg, sebab kagum dengan pihak lawan?
takpon, dapat 7-0?
huh? yea, who know??
for sure, they'll win laa..

tapi, jangkaan aku tenyata meleset!

lepas kiterang gi alamanda...
dan balik pukul 9 mlm. .

aku dpat berita:
MU lawan Malaysia; 3-2!
pergh!
ya Allah, dahsyat juga rupanya kite ea?

margin x banyak!

hee, tu laa..

jangan pandang enteng!
tak semena-mena, aku rasa bangga pulak! Mane taknye, orang kampung aku menang,dan bangse aku
tak kalah! Bangga! Yes, that's the only word i can
say right now!


No comments: