Saturday, January 1, 2011

doploh sebelas

Photo isnt mine, idk whos eiher.
SELAMAT TAHUN BARU SEMUA!

Semoga aku, anda, dunia dan isinya akan lebih islamik, lebih diirahmati, diberkati dan lebih maju . Aku mintak maaf aku ada buat salah kat anda semua tahun lepas ( cewah macam dah lama je eh ) dan tolong halalkan makan minum ilmu ke apa yang anda bagi. Terimalah kasihku semua ;) Dan mari kita berdoa semoga sesiapa yang terfikir untuk menyumbang maksiat malam ni, akan terbatal hasrat mereka. Aku teringin melihat surat khabar tahun baru esok pagi tanpa berita-berita sensasi, bukan?

Tapi di kala malam bulan di ambang 2011 ni, aku hairan kenapa kenapa kenapa blogger kata certain users telah mengblock aku daripada meng-follow blog-blog itu? dan kenapa IP adress ni jugak telah dibanned untuk berborak kat shoutmix? Apasal eh? Aku rasa tak adil. T___T" Mr. Google pun tak menolong aku, mungkin kita bukan bestie lagi kan.

Korang buat cam ni tak tadi, ok kalau tak, boleh buat lagi ye tak. XD

1 comment:

farhan yuof said...

Happy New Year 2011, ulfa... :D