Saturday, January 15, 2011

first few words.

; ) Another new term has started. Well so far nothing really interesting had happened though, err but not everything was unexciting, something did happened . It just that haha theyve got no real climax.

Mula-mula, kiteorang ada (bak kata Farah) Minggu Hala Tuju, haha oklah, sebab awal gila, ( dan tak membosankan ) and directly after that, I had my new subject lessons , ADDMATH & PHYICS & BIO & CHEMIST ( yang sampai sekarang saya xdapat bezakan apa beza ketiga3 subjek sains tu ==.=" ) and my new class - 4 IBS ( yang terletak nun jauh di sudut paling tak berpenghuni maahad ) and my new dorm and honestly, I dunno my exact feelings bout them yet. And right now, my friends are going away from maahad. Uh fuuuuu T_____T" Urgh. please, kalau dapat tawaran, I would like to see u guys koyak surat tawaran tu di depan kami2 ni okay. And then seriously we could be good friends, kan? Hahaha. Takdelah, suka hati korang lah. Fikir laaa rasional atau sebetulnya, fikirla masak-masak. It's your life. Aku takde sebab nak pindah, tapi kalau korang nak timba pengalaman meluas kat tempat baru hangpa tu, pergilah. Tak salah pun kan ;)

But for sure I wasnt going to forget 11/1/2011. No, coz it was my birthday, my sweet-sixteen year. Ceh. Haha. Thank you, to those who wished me , to those who brought me presents, and especially to MAMA ABAH yang tolong celebrate kan hehe, dan sanggup datang DUA KALI utk bagi makanan !! And now, officially I am already sixteen years OLD. Ohoho, dah macam ucapan menang award kan, haha. Terima kasih ;D



No comments: