Tuesday, December 1, 2009

Cuti dan bosan dan tak tahu nak buat apa dan pening.

Cuti2, cuti oh cuti.
Oh, cuti yang membosankan & merisaukan....
Rasa mcm nak buat 1000 perkara, tapi lansung xterbuat satu perkara pun!

Cuti, oh cuti.
Agaknya macamana Maahad tahun depan eh?
Peraturan baru, bgunan baru, kpimpinan baru...
Aaah, malas nak ckp.

Cuti, cuti, cuti.
Bila nak bukak sekolah ni

Cuti,
Aku buat periksa akhir tahun ni teruuukkkkkk sgt laaaa...
Boleh tak klau tak amek result?
Haha, trauma pulak fikir.

Cuti oh cuti,
Kenapa engkau cuti?
Mcamana aku tak cuti,
Memang dah cuti laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Cuti,
Nasib semalam aku gi keluar jap ngan mereka2.
Beli Death Note Animation Diary & PEI, senyap2. Heheh.
Ronda2, had lunch together,
Pergh Nasi Lemak dulu naik 20sen, skrg dah naik 50sen!
Diorang tengok New Moon, takpe aa.
Aku chow dulu.
Tinggalkan Jeda ngan Tasha
Pastu jalan sorang2...

Ingat nak balik terus, sekali tersangkut
makan piza pulak.
Kejar keta abah, pastu naik....
Gedegeng,gedegeng,gedegeng,
Sampai pun rumah..
Serunuk..

Betul, Islam tak pernah mengharamkan kita utk berhibur.
Fitrah, bnde ni kgembiraan utk stiap jiwa & ketnangan utk stiap insan.
Tp berpada2 laa, setiap hiburan tuu mestilah x bercampur dgn perkara2 tercela,
perbuatan dosa, & melalaikan.
Betul bkan?
Sekian.



Berpuluh Nota DN~~ Baaik punye.!

3 comments:

Fatihah Ory said...

bestnya pergi jalan-jalan dengan kawan
kakak nie skrg form 2 ke?
sebab nama macam penah dengar

Fatihah Ory said...

eh kalau tak pun form 1
sebab sy kenal muke je
hehehe

namasayaku said...

oh eh.
yes2, akk f2.
hee.

akk un knal nme awk,
tgok dlm buku HAC SKTU eh.
hehe.