Friday, December 11, 2009

iklan & realiti

Hahah, tajuk nak gempak je.Semalam, aku tengok cerita kartun animasi  Upin Ipin. Cerita GENG tu lah.

Masa iklan,aku tertengok iklan Streamyx kalau tak silap, ada yang orang ramai nyanyi2  ngan band Bunkface tuh. Sekali aku tengok muka lelaki yang jadi guitaris Bunkface tuh, sebijik macam muka seseorang.

*Flashback*
I was viewing my brothers blog. Catching his up-to-date activities photos. One of the photo, was when the so-called-band, Bunkface was performing on stage. Then I saw a pic of him with his friends lined up in front the stage. Ahahah, i asked him, as he was passing over me.

          "Kenapa jacket yang dia pakai ni macam rambut dia? Serius realistik!"
          Hahahhahahahahahhahahahahhhhahahahahah. I was gigling histerically.
          "Huh, mana ade. Tu rambut betul dia lah."
          
Lol. I tought his was wearing fur jacket. Ahah, it was obviously false!

          "Pergh, dasyat nya rambut dia!"

Oh! aku terus teringat, guitaris dia tu kawan abang aku la cam tu! Rambut dia sama, mustahil ada orang lain buat rambut gila cam tuh.Lagipun memang waktu bunkface nyanyi tuh diorang duduk depannnn sekali.Apa lagi, aku pergi lah report kat abang aku.

         "Eh, kawan nbl masuk TV lahh!"

Tetapi, selepas itu. Hoho, hahah. Rupa-rupanya, dan sebenarnya.. lelaki yang aku kata rambut cam jacket bulu itu adalah artis, kumpulan bunkface tu lah. Bukan kawan abang aku laah.
Cian dia aku da kutuk rambut dia eh.

Now I know.~

Sekian.

No comments: