Thursday, December 24, 2009

malam selasa & makanan.

Assalamualaikum WBT.

Sayu je malam ni, hehhh.Ergh. Oke, tu perasaan samar-samar je kot. Hahahh. Kawan-kawan semua pergi tuisyen, belajar, &stuff, lalu meninggalkan aku terbiar sorang diri kat sini. Adoi. Hahahahh, layan perasaan laa pulak.

Apapun, marilah kita ke segmen bercerita!

Semalam, Cik Li ngan Cikgu Masuriya datang bertandang. Diorang tu kawan blog mak aku. Disebabkan diorang selalu komen & such maka termaktublah persahabatan mereka. Waah, seronok cenggitu.

Sebagai kesinabungannya, mak aku pun masaklah pelbagai juadah yang enak dan lazatlazat belaka. Ohhh penuh meja makan, sampai meja kopi kat tengah tu pun padatt! Okeh, yang tu biasa2 lah. Tapi seronok lah sebab makanan2 tu tak habishabis sampai hari ni. Hahhahahahhh. Aku dan makanan memang tak boleh dipisahkan. Wahahhahahha.. Makanan2 tu aku yang baham, sebab orang lain cam buat bodo je tengok bendebende tuu. Hhehehhhh. Hahhh, nape cerita pasal makanan pulak ni?

Erghh. Lapar pulak. Ergh aku tak beli satu hapak barang sekolah lagi, hehhehh risau habis stok. Cewaahh.



Apapun, itulah ceritanya. Seronok mak aku sebab tu kali pertama jumpa. Memang terperanjat masa tahu rupa2nya rumah tuan punya blog tu betulbetul di sebelah rumah kiteorang. Hehhhh, LP8! Borak & borak dan akhirnya pukul 11.30+- mereka beransur pulang. aku bagi link ni, free. Hehhh.Cik Li & Cikgu Mas.

Sekian.

Terima kasih kerana membaca. :))


*maaf kerana bahasa.

No comments: